targeting

وقتی افراد باهوش تر از خود را بکار میگیرید، ثابت میکنید که از آنان باهوش تر هستید.

وقتی افراد باهوش تر از خود را بکار میگیرید، ثابت میکنید که از آنان باهوش تر هستید.

لبخند بزنید به موفقیت هایتان

دارالترجمه

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ

موسسه یا سازمانی که در زمینه تبدیل متن از زبانی به زبان دیگر فعالیت دارد، دارالترجمه گفته میشود. در این شغل محل ها افرادی با نام مترجم شاغل هستند. مترجم ها در واقع از طریق ترجمه متون، ارتباط وسیع و نزدیکی بین فرهنگ ها و کشور ها با انواع زبان ها برقرار می کنند. فعالیت و پیشرفت مترجم ها در  تمام زبان های دنیا در حال گسرتش می باشد. دارالترجمه رسمی، دارالترجمه ای است که توسط مترجمین رسمی زیر نظر قوه قضائیه به ترجمه رسمی می پردازد. 

امروزه  بسیاری از افراد از ابزار ترجمه برای ترجمه متون خود استفاده میکنند. این درحالی است که هیچکدام از این ابزار به دقت و مفهوم رسانی بشر نیست. مترجم حرفه ای می تواند به طور کامل زبان را از مبداء به مقصد با مفهومی درست و دقیق انتقال دهد. مترجم می بایست علاوه بر تسلط بر ساختار دستوری هر دو زبان مبداء و مقصد، قلم نویسندگی خوبی نیز داشته باشد.

استفاده از تیم ترجمه و کادری قوی در هر دارالترجمه بسیار مهم می باشد. کیفیت ترجمه رسمی مدارک، اسناد و متون خود را اولویت قرار دهید.


دارالترجمه

تماس با دارالترجمه رسمی شهر:
021-44250647
021-44977006
09193254900 
جمشیدی
اینستا  googleplus  linkedin
  • seo one

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی